Een van de buitengewone kwalen die ons grote publiek tegenwoordig kwellen, is een straatongeval waarbij levens en eigendommen worden opgeëist. Zeker, het gevaar van een straatongeval ondermijnt echt en gevaarlijk de aanwezigheid van ons eigen grote publiek. Onze krant schreeuwt in titelteksten praktisch elke dag over de frequentie van straatongevallen in grote mate overal in het land. Levens zijn niet meer beschermd? Zal er ooit een ongeluk op straat gebeuren? Er is een algemene neiging tot instabiliteit in onze straten. Omdat een straatongeval opnieuw voorkomt, hebben individuen een regeling opgesteld voor aanbevelingen over hoe het geval van een straatongeval kan worden gecontroleerd. Maar bieden we antwoorden voor iets waarvan de oorzaken niet zijn onderscheiden? Mijn mening is vervolgens dat de redenen voor straatongevallen worden gevolgd voordat het wordt gecontroleerd.

Om te beginnen is de erbarmelijke staat van de straten van het land gemiddeld. Zeer beperkte straten en straten zonder straatafdrukken of paden zijn normaal in dit aspect van de wereld. Er zijn een paar gevallen waarin chauffeurs kuilen proberen te ontwijken om snel te crashen met naderende voertuigen. Er zijn tal van gevallen tijdens het rijden; de chauffeur ziet geen naderende voertuigen vanwege de oplopende geologie in onze straten. Het merendeel van onze straten is beveiligd met bomen en onkruid, waardoor het zien van chauffeurs wordt belemmerd. Zouden we in staat zijn om een ​​buurt, staat en regering te hebben die het geld van de burgers gebruiken om grote en stevige straten aan te leggen? Zouden we een raamwerk kunnen hebben waarin dergelijke straten normaal worden onderhouden? Bij de kans dat de wetgevende macht van onze tijd veel geld kan besteden om te verzamelen en onze straten vol te houden, zal dit de veiligheid van het leven ten goede komen.

Evenzo is de snelheid waarmee de chauffeurs van de grote transporteur en aanhangwagens de straat overstuur maken en verwonden, verontrustend. In het geval dat een groot deel van onze straten dualized is en er onafhankelijke straten zijn voor trailers, zullen onze straten zonder ongelukken zijn en zullen chauffeurs gemakkelijk kunnen reizen. Er zou ook een keuze moeten zijn voor belangrijke straten in het geval van een patstelling, dit voorkomt dat veel straatklanten een teveel aan energie in de straat steken.